Het juridisch nichekantoor deJuristen lanceert vandaag “Shop of the Year”, een praktische guideline vol tips & tricks voor de ontwikkelaar, webwinkelier, starter of toeleverancier.

Brussel, 19 maart 2013 – “Shop of the Year” moet het eerste aanspreek- en adviespunt worden voor startende webwinkeliers. Maar ook gevorderde uitbaters, zowel als webontwikklaars vinden op de site nuttige en praktische informatie.

Er is een overvloed aan (juridische) informatie op het web.”, stelt Ellen Bruwiere, marketing manager bij deJuristen. “Maar concrete, leesbare en begrijpelijke juridische informatie is veel schaarser. Vandaar onze nieuwe actie met ‘Shop of the Year’. Het is de bedoeling dat die website op lange termijn het eerste referentiepunt wordt bij juridische vragen rond e-commerce”.

De actie werd ook gecombineerd met een offline teasercampagne. “Er werden meer dan 200 pakketjes afgeleverd, die een grafische teaser en wat geboortesuiker bevatten. De boodschap was: “Announcing the Webshop of the Year”. We wouden de mensen vooral nieuwsgierig maken. Niet te ontkennen dat de website natuurlijk ook een call-to-action is, om een bezoek te brengen aan onze stand op de e-shop expo woensdag & donderdag”, vervolgt Bruwiere nog.

De website bezoeken kan via http://shopoftheyear.be. De informatie is gratis en Engelstalig. 

 

[hr]