Cartamundi lanceert een digitaal project om online gepersonaliseerde Uno™ kaarten te bestellen.

Hiermee betreedt Cartamundi, wereldwijd marktleider in speelkaarten, de markt van het digitale drukken (lees ook verder op Bloovi). Het deJuristen-kantoor werd gevraagd om de juridische hoek of ‘legal corner’ uit te werken. Algemene voorwaarden, Privacy Statement, Proclaimer en Cookie Statement werden allen op maat en situatie van Cartamundi of ‘MyUno’ uitgewerkt.

Ons kwaliteitslabel

Cartamundi (of MyUno) behaalde ook het juridisch kwaliteitslabel ‘mylabel‘, na zorgvuldige doorlichting en redactie van de juridische documenten op haar online portaal.

De toptaak van elk label is vertrouwen schenken. En daar loopt het weleens mis. Sommige labels geven niet duidelijk aan wat de bezoeker nu precies mag verwachten bij het zien van het label. Niet zo bij mylabel: hier garandeert MyUno de bezoeker “100% juridische zekerheid”, met verwijzende URL.

We feliciteren Cartamundi graag met haar nieuwe online project. De ontwikkeling van het e-commerce platform werd verzorgd door het digital agency Intracto uit Olen, overigens ook een gewaardeerde cliënte van ons kantoor.

Link naar de nieuwe website

MyUno: bezoek de website.

In de pers:

GVA, RTV.